CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, December 7, 2009

侄女的生日

去年我做了一个巧克力生日蛋糕给我的侄女。上个月我就问她今年要我做什么蛋糕?她毫不考虑的说,她要芒果姆斯蛋糕。我当然不会令她失望,就在昨天带去娘家一起庆祝。我的侄女非常开心也吃得津津有味。她的生日在十二月十五日,我们预先跟她庆祝,因为我的二哥一家将在这个星期五去旅行。在此祝我的侄女:生日快乐、身体健康、学业进步!也祝二哥一家:一路顺风、旅途愉快!

生日蛋糕

馄饨面

虾面汤

香喷喷的金瓜炒面。

14 (谢谢大家宝贵的留言):

Michelle said...

Eileen,

祝福你的侄女:生日快乐,学业进步!

Eileen said...

Michelle,

我代她谢谢你的祝福!

Jennifer said...

Eileen,

祝你的侄女:生日快乐!

Eileen said...

Jennifer,

我代她谢谢你的祝福!

May said...

Eillen,

好漂亮的芒果慕丝蛋糕,相信你的侄女一定很高兴。

在此我祝你的:生日快乐,身体健康,学业进步,天天开心。

Unknown said...

Eileen,

我也祝福你的侄女:生日快乐,学业进步!你的芒果姆斯蛋糕做的好漂哟!相信你的侄女会好开心吧!

Eileen said...

May,

谢谢你的赞美!她的确高兴。

我也代她谢谢你对她的祝福!

Eileen said...

Joanne,

我代她谢谢你的祝福也谢谢你的赞美!我的侄女开心得眯眯笑,还害羞呢!

Nicole Hah said...

Eileen,

hapy birthday to your 侄女, wishing her all the best...

wow!!! this week so many type of mee... all look very yummy...

Eileen said...

Nicole,

On behalf of my niece, thanks for your wishing.

Heehee.... this week really many type of noodles. Indeed, all very yummy.

L-5 said...

Eileen

Happy Birthday to your niece, wishing her excel in her studies. :D

Wow!!! So many types of noodles... yummy yummy!!! :D

Cheers!!!

Eileen said...

L-5,

On behalf of my niece, thanks for your wishing.

Heehee.... Last weekend indeed cook so many types of noodles. My family like them very much.

How are you? So long you never post anything? Looks like you are very busy recently. Many events?

Margaret said...

Eileen

你做给侄女的芒果生日蛋糕好滑,很漂亮! 你如她所愿做她爱吃的,可以看得出她很开心,一定有一个难忘的生日派.

我也祝福你的侄女:生日快乐,学业进步!

Eileen said...

Margaret,

谢谢你的赞美!那天她的确过了一个开心的生日派。

我代她谢谢你的生日祝福!