CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, December 21, 2009

预先庆祝圣诞节

搽了草莓酱的面包真的很好吃,‘无得顶’!非常感谢Auntie Irene的食谱,让我有机会品尝那么好吃的草莓酱。学会了草莓酱,我也不必到超市光顾。在任何时候,我随时都可以做来吃。

自制的蘑菇浓汤非常香,大家吃了都赞不绝口。

昨天在娘家,我准备西餐给家人当晚餐。大姐和二姐都从旁协助我。虽然我们不是教徒,可是我们也不落人后的提早庆祝圣诞节。你们瞧,西餐丰富吗?有蘑菇浓汤、沙拉、鱼柳、鸡排和蔬菜。嘻嘻!不好意思,全在肚子里了。
主角出场咯!它就是树桐蛋糕,怎么能缺少它呢?
这个来临的星期五就是圣诞节,借此机会我祝大家:
圣诞节快乐!

21 (谢谢大家宝贵的留言):

May said...

Eileen,

哇!好多的圣诞美食哦!看得我流口水了!
在这美丽的节日,我也祝愿你和你的家人圣诞节快乐,平安健康!

Mabel said...

Eileen,

好丰富的圣诞餐。 我祝你和家人圣诞节快乐。

Eileen said...

May,

记得帮我擦干净,不要弄脏我的家。哈哈!

谢谢你的祝福!我也祝你圣诞节快乐!

Eileen said...

Mabel,

是啊!那天的圣诞餐的确丰富。

谢谢你的祝福!我也祝你圣诞节快乐、旅途愉快!
How are you?

Nicole Hah said...

Eileen,

wow!!! 你的圣诞大餐好丰富耶!Christmas log cake 也很美。。。今年没几个想做 Log cake,看了你应该是一支独秀哟!呵呵~~~

祝福你和家人佳节愉快。。。

Sherrie said...

Eileen

very nice log cake.....
我也祝你冬至节一家团圆,开开心心

Eileen said...

Nicole,

谢谢你的赞美!不敢当!我还不能算是一枝独秀。

谢谢你的祝福!

Eileen said...

雪丽,

谢谢你的赞美和祝福!

L-5 said...

Eileen

Wow!!! What a sumptuous Christmas Dinner!!! :D

我也祝你和家人圣诞节快乐 and a blessed 2010!!! :D

Cheers!!!

Unknown said...

Eileen,

哇!好丰富的圣诞餐哦! 我也祝你和家人圣诞节快乐!

Eileen said...

L-5,

Seldom prepare western food at my mum's place so Sunday cook and everybody enjoyed very much.

Thanks for your Christmas wishing!

Eileen said...

Joanne,

吃到我们每个都喊饱,的确是一个丰富的圣诞餐。

谢谢你的祝福!

Michelle said...

Eileen,

祝福你与家人圣诞节与新年快乐!!!

Richard said...

Eileen,

No Greeting Card To Give..
No Sweet Flowers To Send..
No Cute Graphics To Forward..
Just A L♥VING HEART..

♦Saying...

“MERRY CHRISTMAS”

Margaret said...

Eileen

Your X'mas goodies and strawberry jam looks great!

祝福你与家人圣诞节与新年快乐!

Eileen said...

Michelle,

谢谢你的祝福!

Eileen said...

Richard,

Thanks for your wishing!

Merry Christmas to you & your family!

Eileen said...

Margaret,

Thanks for your compliment.

我也谢谢你的祝福!

Sherrie said...

Eileen

圣诞快乐。。。mErRy ChRiStMaS...

babygirl said...

Hi Eieen,

Merry X'mas to u and ur family, enjoy today with ur family and friends ^-^

Eileen said...

雪丽 & babygirl,

Sorry for late reply. Thanks for your wishing!

I also like to wish both of you Merry Christmas & Happy New Year in 2010!